De laatste paar jaren is het ontzetten populair geworden, streaming media. Vooral onder de jongen is het erg populair. Streaming media zijn media die rechtstreeks via computernetwerken (zoals het internet) worden gedistribueerd. Je kunt hierbij denken aan het streamen van muziek op bijvoorbeeld Spotify. Maar ook het bekijken van films op Apple Tv. Tegenwoordig is er veel vraag naar dit soort diensten. De streaming diensten zijn nog vrij nieuw. Dit betekent wel dat het veel vragen met zich meebrengt. Denk aan de kosten voor de diensten of het gebruik hiervan. Een live chat voor deze organisatie zou hier goed bij kunnen helpen.
Wat is een live chat?
Een live chat is een pop up die verschijnt op de website. Deze is vaak linksonder in de hoek te zien. Hoer verschijnt een bericht waar klanten allerlei vragen kunnen stellen. Hier krijgen zij snel en persoonlijk antwoord. De live chat kan volledig worden ingericht naar eigen wens. Denk hierbij aan het toepassen van de kleuren van de organisatie of de vorm van chatten. Doormiddel van een live chat worden onduidelijkheden en onzekerheden weggenomen voor de klant. Op deze manier creëer je meer klanttevredenheid naar je klanten.
Wat is de toegevoegde waarde van Chatkracht?
Als organisatie kun je ervoor kiezen om de live chat uit te besteden, dit kan bij Chatkracht. Chatkracht neemt dan de gehele chat over van de organisatie. Dit betekent dat de chatspecialisten alle chats ontvangen en oppakken. Zij voeren deze gesprekken. Dit doen zij doormiddel van het kenniscentrum. In het kenniscentrum staat allerlei informatie over de organisatie. Op deze manier zijn de chatspecialisten bereid om de berichten van de klanten te beantwoorden. Bent u geïnteresseerd in het uitbesteden van uw klantenservice? Neem gerust contact op via de live chat op onze website.